سادات خیرگو

خیرگو-علامرودشت-لامرد-فارس-سادات خیرگو

سادات خیرگو

خیرگو-علامرودشت-لامرد-فارس-سادات خیرگو

سادات خیرگو

خیرگو ای زادگاه خوب من

پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

دانلود

کلیپ محمود رشیدی مکن بی تو گل مادر

لینک از آپارات-آسیدهادی

کلیپ کامل 

مرحوم سیدعبدالحسین حسینی نژاد-خیرگو

متن روضه:

السلام علیک یابن فاطمة الزهرا یا ایها الغریب یا ایها المظلوم حسین جان

ای وای چون بر حسین نماند دگر یار ویاوری

از بی کسی شد ، آه و شرر بار و شا ذری


در قتلگه به دیده حسرت نظر فتاد

افتاده دید هر طرفی نعش بی سری


ای وای در خیمه گه کرد نظر دید در خروش


گفتا ای ستم زدگان ، اهل بیت من

آخ بر سر کنید هر یک از این لحظه چادری


آماده اسیری و سرگشتگی شوید

من می شوم شهید و ندارید یاوری


گفتا سکینه خاک به فرق من ای پدر ای بابا

دل داده ای به مرگ و ز دنیا مسافری


گفتا نور دیده چون ندهم تن به مرگ خویش

دارم نه ناصر و نه معین و نه یاوری


ای وای عباس زور بازوی من رفت و از کفم

پشتم شکسته و ....


  • ۹۴/۰۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی