سادات خیرگو

خیرگو-علامرودشت-لامرد-فارس-سادات خیرگو

سادات خیرگو

خیرگو-علامرودشت-لامرد-فارس-سادات خیرگو

سادات خیرگو

خیرگو ای زادگاه خوب من

پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

شهید بهرام پژوهش

شهید بهرام پژوهش

نام پدر : حمزه

تاریخ و محل تولد :

1346 روستای قلعه سهراب

تاریخ و محل شهادت :

10 / 8 / 1361هانی عملیات محرم

وصیت نامه شهید بهرام پژوهش

باسم رب الشهداء و الصدیقین

پس از عمری غریبی بی نشانی خدا می خواست در غربت نمانی

از آن سرو یرافراز تو هر چند پلاکی بازگشت و استخوانی

با نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان وصیت نامه ام را شروع می کنم .

درود و سلام بر آزاد مردان و کفر ستیزان ، درود و سلام بر سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) درود و سلام بر خمینی بزرگ ، این بت شکن تاریخ و درود و سلام بر پدر و مادرانی که چنین فرزندانی را تربیت نمودند و تقدیم به اسلام کردند . خداوند را شکر و سپاس می گویم که بر من منت نهاد تا با آمدن به جبهه راه حق را بشناسم و این جان ناچیزم را فدای اسلام ناب محمدی سازم . پدر و مادرم وصیت دارم همچون تمامی پدر و مادران فرزند از دست داده در مصیبتم تحمل کنید و صبر پیشه سازید که ان الله مع الصابرین .

پدر جان امیدوارم که مرا حلا ل کنی و با سعه صدر به داشتن چنین فرزندی افتخار نمایی و برای پیروزی حق بر کفر دعا کنی . مادر جان تو نیز می دانم که چقدر رنج و زحمت کشیده ای تا دسته گلی را پروریدی تا روزی حجله عیشم را بیارایی و بر سرم نقل و نبات بریزی و بر دست و پایم حنا بگذاری . ولی حال بیا و حجله گورم را ببند . مادر جان عوض نقل بر سرم باران تیر و گلوله بارید و عوض حنا دست و پایم غرق در خون گردید تو نیز بیا و برایم دعا کن .

خواهران و برادران و دوستان و خویشانم ، شما نیز مرا حلال کنید و جهت فرج صاحب اصلی این انقلاب امام زمان ( عج ) دعا کنید و وصیت من خصوصا به نوجوانان و جوانان آن است که از سنگر درس و مدرسه مراقبت کنید و مواظب توطئه های دشمنان قسم خورده این انقلاب باشید و برای نابودی صدامیان دعا کنید و محافظ جان و مال و ناموستان در همه حال باشید .

منبع

  • ۹۴/۰۳/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی