سادات خیرگو

خیرگو-علامرودشت-لامرد-فارس-سادات خیرگو

سادات خیرگو

خیرگو-علامرودشت-لامرد-فارس-سادات خیرگو

سادات خیرگو

خیرگو ای زادگاه خوب من

پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

1.jpg

دعای توسل این مداح از این لینک

حسینیه شهید محمود باقری خیرگو-استان فارس

دانلود:

http://www.askdin.com/attachments/3240d1277892325-tavassol.wma

منبع:

اسک دین

محمد صادقى, [۰۲.۰۳.۱۵ ۲۰:۰۹]

سلام. از کلیه اعضای محترم گروه دانش پژوهان جنوب جهت شرکت در مراسم فاطمیه فرداشب در حسینیه شهید باقری خیرگو دعوت به عمل می آید .سخنران مراسم امام جمعه محترم بخش اشکنان و مداح جناب حاج مهدی منصوری از اصفهان می باشند. لطفا در روستاها جهت شرکت اهالی شریف منطقه در مراسم اطلاع رسانی بفرمایید. باتشکر


محمد صادقى, [۱۵.۰۳.۱۵ ۱۲:۵۴]

دعای توسل 1393-ایام فاطمیه اول

http://bayanbox.ir/info/2654173393596842009/AUD-20150304-WA0010

  • ۹۳/۱۲/۱۱

نظرات (۳)

  • نجمه محروقی
  • دانلود کردم ممنون

    پاسخ:
    سلام و تحیات
    خواهش
    التماس دعا
    ببخشید من دعای توسل باصدای حاج مهدی منصوری حسینیه شهید خیرگو 
    رو میخوام همونی که مناجات با خدا خونده 
    ببخشید من دعای توسل باصدای حاج مهدی منصوری حسینیه شهید خیرگو 
    رو میخوام همونی که مناجات با خدا خونده  من اون بالایی رو میخوام نمیشه دانلود کرد بفرستید به ایمیلم یه کاری کنید بشه اون بالایی رو دانلود کنم همون مناجات با خدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی